فراخوان ششمین جشنواره عکس ما می توانیم

نقل از کلوپ عکس ایران:

هر ساله در دهه فجر فرصتی پیش می آید تا عملکرد و دستاوردهای ایران مورد ارزیابی قرار گیرد. هر چند حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده، لیکن دستاوردهای درخشانی را در عرصه های مختلف علمی، تکنولوژی و صنعتی به ثبت رسانده است.
خانه عکاسان حوزه هنری در نظر دارد به منظور ثبت و به تصویر کشیدن پشتکار و تلاش مردمان ایرانی و حضور پر شور آنان در عرصه های مختلف زندگی  و تولیدات و کار ایرانی و نقش سازنده آنان در پیشرفت های علمی، صنعتی، اجتماعی، ورزشی و معنوی کشور که جلوه هایی از توانمندی های حاصل شده در دوران ۳۴ ساله انقلاب اسلامی است  ششمین جشنواره عکس ما می توانیم را برگزار کند.

 

 

موضوع:  
به طور کلی عکس هایی مدنظر برگزار کننده است که نشانه هایی از زندگی، امید، تلاش فردی و جمعی، همکاری و تعاون در پیشرفت های تکنولوژی، صنعتی ، معنوی، اخلاقی ،مادی و تولیدو کار ایرانی یا هر کدام از این موارد به گونه  ای در آن متمایز باشد. این عکس ها با شاخصه موضوع طرح شده می تواند در حوزه های گوناگون عکاسی ارائه شود.

شرایط ارائه اثر:
۱٫  هر هنرمند می تواند حداکثر ۱۰ اثر برای شرکت در جشنواره ارائه کند.
۲٫ جهت ثبت نام، ارسال تصویر آثار و دریافت کد رهگیری به سایت www.artfest.ir مراجعه نمائید.
۳٫ عکسها باید با اندازه حداقل ۲۰ سانتی متر (ضلع کوچک)با کیفیت Dpi  ۷۲ با فرمت Tiff یا jpg در سامانه ثبت شود .
۴٫ بعد از مرحله اول داوری و اعلام اسامی راه یافته گان ، هنرمندان CD آثار خود را با اندازه حداقل یک ضلع ۲۰cm و با کیفیت ۳۰۰ dpi به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایید.

مقررات عمومی جشنواره:
۱٫ شرکت همه افراد در این جشنواره آزاد است.
۲٫ بعد از پایان جشنواره آثار ارسالی به شرکت کنندگان عودت داده  نخواهد شد و پس از داوری معدوم می گردد.
۳٫ دبیر خانه از  دریافت آثار ارسالی بعد از موعد مقرر معذور است.
۴٫ ارسال اثر توسط عکاس و شرکت در جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس ها است. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای، عواقب حقوقی و جزایی آن به عهده شرکت کننده است.
۵٫ دبیر خانه حق استفاده از آثار پذیرفته شده را برای خود محفوظ می دارد و از این بابت ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال به ازای هر عکس پذیرفته شده به عکاس آن اعطاء می کند.
۶٫  عکس هایی که بر خلاف آیین نامه باشند و نیز عکس هایی که بدون اطلاعات خواسته شده درباره عکاس ارسال شوند در جشنواره شرکت داده نخواهد شد.
۷٫ ارسال اثر و شرکت در جشنواره به منزله پذیرش آیین نامه جشنواره است. تصمیم درباره مسایل پیش بینی نشده در این آیین نامه بر عهده شورای برگزاری است و به اطلاع عموم خواهد رسید.
۸٫  آثار منتخب این جشنواره در نمایشگاهی درطول ایام  دهه فجر انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته خواهد شد.

جوایز این دوره از جشنواره:
نفر اول: مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
نفر دوم: مبلغ ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال
نفر سوم: مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

هیات انتخاب و داوری عکس:
آقایان دکتر محمد ستاری – رسول اولیاءزاده – علیرضا کریمی صارمی – محمد مهدی رحیمیان – بیژن بنی احمد

تقویم برگزاری:
آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۳۹۱/۸/۱۵
داوری گزینش آثار: ۱۳۹۱/۸/۳۰
زمان برگزاری جشنواره: بهمن ماه ۱۳۹۱

علاقه مندان می توانند آثار خود را مطابق با آیین نامه مندرج در فراخوان مربوطه به صورت اینترنتی، حضوری و یا از طریق پست به دبیرخانه مرکزی جشنواره های حوزه هنری به نشانی :
خیابان  سمیه نرسیده  به خیابان حافظ – حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی – طبقه دوم– مرکز محافل و جشنواره‌ها دبیر خانه جشنواره ارسال نمایند.
·  شماره تلفن دبیرخانه جشنواره            ۵-۸۴۱۷۲۲۰۴ -۰۲۱
·  شماره فکس دبیرخانه جشنواره:           ۸۴۱۷۲۲۰۳-۰۲۱

·  شماره تلفن  پاسخ به سوالات فنی و تخصصی: ۸۸۸۹۵۰۵۴-۰۲۱ ( خانه عکاسان ایران )

ارسال دیدگاه

ترجمه توسط تمپــــ‌ها